En dagens.

 
endagens1
 
endagens2
 
Den senaste tiden har jag varit så oinspirerad av min garderob. Jag är det fortfarande egentligen. Jag vet aldirg vad jag ska ta på mig och jag vet aldrig vad jag ska göra med mitt hår. Jag vill ha alla fina klänningar i min samling men känner aldrig för det när det väl kommer till kritan och jag ska välja kläder på morgonen. Det är lite på grund av denna känsla som jag nu bestämt mig för att ha en liten bloppis här på bloggen.
 
 
endagens3
 
endagens4
 
Idag bestämde jag mig för att ta på mig en gammal goding som jag tror jag köpte runt 2009 i en butik i Linköping som hette Missoui. Där sålde de en del vintage men även nyuppsydda kreationer från nya designers. Detta var just en sådan nyuppsydd sak som jag föll för direkt. Lite 60-talig i modellen och i den bästa färgen. Till den har jag en blus från Noa Noa och strumbyxor från Indiska. Eftersom det även var en dag för dålig hårdag så slängde jag upp det i en knut mitt på huvudet. 
 
Brukar ni också känna såhär? Att det är svårt att få inspiration i sin egen garderob trots att en tycker om allt som är där? 
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: What I'm wearing today. Lately I haven't had any inspiration to my clothes in my closet. So I'm trying on some old stuff I found deep in. 

Kommentarer
Postat av: Alicia

JAAAAA! Alltså jag känner så ca varje dag såhär års. Är så himla trött på att det ändå inte spelar någon större roll vad jag klär på mig för det måste ändå täckas över av ylletröjor, vantar och halsdukar. Blir att jag lufsar runt i samma koftor och några sköna byxor (vilket jag annars ALDRIG har) hela vintern. Jag vet inte någon bot annat än vår - kommer du på en, snälla låt mig höra!

Svar: Jag förstår inte vad det är men jag vill inte ta på mig nåt. Men jag lovar, kommer jag på ett knep så säger jag till!
Elsa Maria

2015-01-21 @ 20:47:31
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: AnnaCarin

Det är årstiden. Det börjar närma sig februari då allt känns trist och hopplöst. Längtan efter värme och sommarklänningar tror jag ligger till grund för klädångesten.

Svar: Ja det måste väl vara det? Jag längtar såååå efter solen och alla mina sommarklänningar!
Elsa Maria

2015-01-22 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0