Januari, februari, mars, april.

 
 
Tänkte att det var dags att göra en liten återblick på det gångna året. Vi börjar från början i januari. 
 
Jag visade hur jag fixade mitt hår.  
 
Jag köpte nya fina anteckningsböcker.  
 
Fick en liten paus från skolan och åkte hemhem.  
 
 
Var på stickkurs på Vintagefabriken.  
 
Hade pysselkväll med fina Emelie.  
 
Träffade härliga bloggtjejer för att smida planer.  
 
Hade ofta på mig denna pärla som då var ny.  
 
Gick till A. Marchesan där Tidens Melodi hade popup-butik. Dessa damer matchade i blått.  
 
Vandrade i ett vintergrått januari.  
 
Köpte denna pärla som jag velat köpa hur länge som helst.  
 
Införskaffade dessa fantastiska snickarbyxor.  
 
 
Visade upp två nya klänningar.  
 
Längtade efter våren.  
 
Visade upp min kattsamling.  
 
Lagade fantastiskt goda Halloumiburgare.  
 
 
Pysslade och köpte fler anteckningsböcker.  
 
Var på stickkurs. Igen.  
 
Bytte glasögon lite då och då.  
 
Visade upp mitt hem.  
 
Och så lite fler anteckningsböcker.  
 
Gick på lite vintagebröllopsinspo på Beyond Retro.  
 
 
Åkte hemhem igen. Det hade hunnit bli mars och jag hängde med Kerstin och firade mormor som fyllt 90 år! 
 
Denna vackra lady släppte sin bok Vintagefrisyrer och det var releaseparty.  
 
April och promenad med vackra Emelie.  
 
 
Avslöjade att vi skulle ha Vintagebloppis.
 
 
Fikade med denna fina.  
 
Äntligen kom våren med blommor och sol.  
 
Köpte en ny klänning på Vintagemässan.  
 
körsbärsblomma1
Firade in våren i Kungsträdgården tillsammans med de vackra körsbärsträden.  
 
promenad3
Gick promenader med mamma hemhemma.  
 
anteckning1
Pysslade lite mer.  
 
vårvimmel6
 
vårvimmel7
Avslutade april med Vårvimmel i Midsommarkransen.  
 
 
Året började bra och om några dagar kommer fortsättningen. 
 
Tjing!
 
 
Translation: Looking back on the last year. Starting with January, February, March and April. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0