Min jul i 12 bilder.

 
Två veckor senare kommer jag med mina julebilder. Men men. Man måste få vila lite också. 
 
Christmas1
 
Christmas2
Den obligatoriska syskonbilden. Varje jul. Samma plats. Och vi är alltid lika seriösa. Josef, jag och Samuel.  
 
Christmas3
 
Christmas4
Hela familjen samlad.  
 
Christmas5
Var tvungen att ta en bild tillsammans med min älskling Kerstin. Hon var inte lika road.  
 
Christmas6
 
Christmas7
Hade min vintertröja med renar på dagen till ära. Köpt på H&M men den fanns inte kvar någonstans förutom i en butik. Och då i min storlek. Yay! 
 
Christmas8
Under hade jag min fina vinröda klänning som jag köpte när jag var på Herräng förra sommaren. Har bara använt den en gång på ett bröllop så jag tänkte att det var dags att den fick användas igen.  
 
Christmas9
I år fick jag (egentligen alla år) pynta granen. Men undantag från förgående år så fick jag göra precis som jag ville. 
 
Christmas10
 
Christmas11
 
Christmas12
Pyntade med gamla kulor, polkagriskäppar, spetsar, "änglahår" och hemmagjorda sockerkristyrer med bokmärken på. Och så glitter såklart. Kände mig ganska nöjd faktiskt. 
 
Som vanligt kändes det inte riktigt som jul. Det är inte samma känsla som när man var liten. Och det är väl ganska självklart. Men man vill ju att det ska vara speciellt. Det blev en lugn och skön dag i vilket fall som helst och fick sova ut dagarna efter och det behövdes. Alltid skönt att komma hemhem och få lite extra kattgos. 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: My Christmas Eve. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

SÅ himla fin i håret du var!

Svar: Men alltså! Tack fina du!! Puss!
Elsa Maria

2015-01-05 @ 22:56:12
URL: http://unvelo.se
Postat av: kajaandthebike

du er så fin og virker være største solstrålen!!

Svar: Men vad du är snäll! Tack :). Det värmer i hjärtat att höra <3
Elsa Maria

2015-01-06 @ 12:17:19
Postat av: Mikaela

Kerstin, vilket fantastiskt namn på en katt :D

Svar: Eller hur? Bästa kattnamnet nånsin! Haha. Om man får vara stolt själv vill säga ;)
Elsa Maria

2015-01-09 @ 17:39:17
URL: http://bympv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0