September, oktober, november, december

 
 
Vi fortsätter resan genom 2014 och kommer in på höstmånaderna. 
 
 
inredmedvintage1
 
inredmedvintage4
Började september månad med att gå på Elsa Billgrens bokrelease för boken Inred med Vintage
 
 
neighbourhoodchrush6
En  dag åkte jag till Fridhemsplan och gick på Neighbourhood Crush.  
 
 
birthday1
I mitten av september begav jag mig till andra sidan Atlandten, nämligen till Kalifornien.  
 
birthday5
 Firade min födelsedag i San Diego.  
 
sanfrancisco3 
sanfrancisco10
For vidare mot San Francisco.  
 
sanfrancisco11
Älsk på alla byggnader <3
 
sanfrancisco15
I Fishermans Wharf fanns mängder med frukt. 
 
sanfrancisco25
Kikade in Chinatown.  
 
sanfrancisco26
 
sanfrancisco34
Gick runt och njöt av den vackra staden och vackra butiker.  
 
sanfrancisco41
 
sanfrancisco42
Gick runt en massa i Haight-Ashbury och kikade på allt.  
 
highwayone5
Min mamma var glad över resan. Vi åkte vidare längs med Highway 1.  
 
highwayone15
 
highwayone34
Vi hängde vid Stilla havet.  
 
highwayone42
 
highwayone58
Och såg en hel del sälar och en solnedgång.  
 
malibu5
  
hollywood15
Vi badade i Malibu och hände vid Hollywoodskylten.  
 
autumncolors5
Efter två veckor var jag hemma igen, jetlagad men ändå glad.  
 
bikeintweed6
 
bikeintweed14
 
 
bikeintweed19
 
bikeintweed21
Två dagar efter att jag kom hem cyklade jag Bike in Tweed.  
 
rymdfest1
Gick på maskerad och var planeten Mars.  
 
slanten2
Åkte hemhem och njöt av hösten.  
 
skebokvarnsfolkpark2
Gick på fest.  
 
Dagens3
  
pinkdress4
Tog en dagens och visade min nya drömklänning.  
 
beredskapsfest14
 
beredskapsfest17
Var på Beredskapsfest på Armémuseet.  
 
briskajulbord3
 
briskajulbord10
 
briskajulbord12
December. Blev bjuden på julmiddag av Briska. Godisrummet <3 
 
christmasmakeup3
Visade lite sminkfavoriter till jul.  
 
julpyssel2
 
julpyssel4
Julpysslade litegrann.  
 
kerstinjul2
Åkte hemhem och gosade med min älskling.  
 
Christmas4
 
Christmas11
Firade jul med familjen.  
 
vinterslanten8
Och till sist tog jag en promenad i ett vackert vinterlandskap.  
 
 
Det var mitt senaste år det. Om ni vill läsa och titta på mina andra delar kan ni gå in här och här
 
 
Tjingeling!
 
 
Translation: My year 2014. The last months. Autumn and winter. 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Alltså, hur är det möjligt att det ALLTID är någonting återkommande rött/vinrött/rosa i dina bilder? Det är helt fantastiskt! Det gör att hela den här serien hör ihop trots att bilderna kommer från världens alla hörn och helt olika situationer och tider. Skithäftigt! Plus: Du fotograferar otroligt vackert. Jag är väldigt svag för starkt dokumentär/ögonblicksfotografi. Du gör det väldigt, väldigt bra!

Svar: Jag vet inte. Haha. Troligtvis kanske för att jag är alldeles för kär i de färgerna så jag fastnar alltid för det var jag än är. Kul att du märker det. Jag tänker knappt ens på det själv men det blir nog lätt så. Men gulle! Tack! Vad glad jag blir att du tycker det! Alltid roligt att höra! <3
Elsa Maria

2015-01-22 @ 12:18:14
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0