Jag minns allt som vackert och färggrant. Jag minns hur vi brukade le. Men löven föll ner, elementen slogs på. Himlen blev färglös, oföränderligt grå.

 
 
 
 
 
 
 
 
körsbärsblomma1
 
körsbärsblomma3
 
 
Nu är jag tillbaka från London. En fantastisk helg på alla sätt och vis. Fast den slutade lite snopet. Ska berätta mer en annan dag. Jag längtar så till våren idag. Det är sol ute. Och jag längtar så tills alla blommor blommar och träden får ny färg. Ibland känns allt så himla färglöst. I alla fall när det är sådär grått. Hoppas solen är här för att stanna. För nöja mig med några bilder från en blommande dag i Kungsträdgården för ett år sen.  
 
Puss! 
 
 
 
 
Translation: I'm longing for spring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0