London part one

 
 
Äntligen är jag tillbaka här på bloggen. Nu har den legat nere i två veckor vilket inte har varit okej enligt mig. Hoppas att ni vill fortsätta läsa nu i alla fall. Tänkte att vi kikar på lite bilder från London såhär tre veckor senare. Dag 1 började såhär:
 
 
london1
 
london2
Jag och Nancy åkte till Covent Garden för att äta brunch. Vi fastnade i denna fantastiska godisbutik á la Pippi Långstrump och ville inte riktigt gå därifrån.  
 
london8
 
Efter brunchen vadnrade vi runt en stund i Covent Garden och kikade i affärer innan vi tog oss vidare mot Camden. 
 
london3
Dags för marknad! 
 
london4
Pepp tjej med ett fakesmile.  
 
london5
Det var så himla mysigt att gå runt och kika på fina saker. Det fanns allt från smycken till mat. Älskar så den kreativa atmosfären som var där. 
 
london6
 
london7
Lite snapshots var ett måste innan vi drog vidare hem till Nancy.  
 
london9svartvit
 
london10svartvit
Dags att förbereda sig för kvällens äventyr. Denna snygga böna alltså. Så himla fint att jag fick komma och hälsa på! 
 
london11
Mi amor Nancy hade ny klänning dagen till ära som passade så himla bra.  
 
london12
 
london13
Jag matchade allt i mint till min svarta 40-talare.  
 
london14svartvit
 
london15svartvit
Så klart var jag tvungen att strike a pose.  
 
london16
Vi åkte in mot Kings Cross och Camden Centre där det var dans kvällen till ära. Det var Swing Patrol som höll i trådarna. Är ni i London är det ett måste att gå och dansa. Lova! 
 
london17
 
london18
Det var flera dansgrupper som dansade under kvällen. Så himla kul att se! 
 
london19
Bandet för kvällen var London Gay Big Band och de var sjukt duktiga. 
 
london20
Min pärla, trött efter kvällens långa danstimmar.  
 
london21
Samma gällde för mig. Det var sjukt varmt och frisyren på sned. Men vad gör väl det när en får dansa det bästa som finns.  
 
london22
En helt fabulös första dag i London.
 
Mer bilder från dag två kommer inom kort. Imorgon ska jag visa er vad jag gjort i månadens Monthly Makers. Hoppas ni kikar in då!
 
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: My first day in London with my darling Nancy. We went to Camden and later on the evening it was time for some dancing. 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej och välkommen tillbaka! Fy vad Londonpepp jag blev av detta inlägg! Längtar alltid till England såhär års (och alla andra tider på året för den delen) och nu ska jag faktiskt smita dit ett par dagar i början av april. Måste besöka godisbutiken då för WOW!

Svar: Tack tack! Känns så himla skönt att allt är i sin ordning igen! JA visst blir man! Längtar såååå tillbaka! Men vad kul! Ska försöka kolla upp vad butiken hette. Återkommer om det!
Elsa Maria

2015-03-24 @ 11:51:20
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Mikaela

Butiken på första bilderna!!! Och vad härlig resan ser ut, blir så sugen på att åka till London jag med!

Svar: Visst är den magisk? Love it! Men ja! Åk åk åk! Bästa stan ju!
Elsa Maria

2015-03-24 @ 17:47:26
URL: http://bympv.blogg.se
Postat av: Anna J

Härligt att du och din blogg är tillbaka och så himla härligt med ett inlägg om London. Ser fram emot fortsättningen. Älskar London!

Svar: Åh, vad roligt att du tycker det! Blir så glad att någon vill läsa :). Mer bilder kommer inom kort. Lovar! :)
Elsa Maria

2015-03-24 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0