London part two

 
Dags för dag två i London. Jag och Nancy bestämde att vi skulle åka till Portobello Road och Notting Hill.  
 
 
portobello1
 
portobello2
Självklart var vi tvungna att posera lite framför tunnelbanan. Solen strålade dagen till ära.  
 
portobello3
Alltså, vem bor här? Jag vill! 
 
portobello4
Så himla fina hus överallt.  
 
portobello5
Pastelligt helt i min smak längs med Portobello Road. 
 
portobello6
Nancy tyckte att jag skulle vara med på bild för jag smälte in så bra.  
 
portobello7
 
portobello8
 
portobello9
Lite spex och knas en fin dag i London.  
 
portobello10
Husen <3 
 
portobello11
 
portobello12
Nancy ville dokumentera allt och förföljde mig med kameran.  
 
portobello13
Sötaste butiken! 
 
portobello14
Hittade fina bilar. Och vi var tydligen fler som ville ta bilder på den.
 
portobello15
En affär hade som ni ser mängder med gamla symaskiner. Magi! 
 
portobello16
Mer pastellhus! <3 
 
portobello17
Vi vandrade vidare längs med marknader och stånd för att leta efter ett ställe att äta.  
 
portobello18
Finbil igen! 
  
Och mer pastellhus! 
 
portobello20
 
portobello21
I london hade våren kommit och det här trädet var så magiskt att jag bara ville stanna där.  
 
portobello22
Vi hittade tillslut ett matställe. Dags för Fish n' Chips! 
 
portobello23
Vi var verkligen hungriga när vi kom dit och hoppades på att maten skulle komma snabbt.  
 
portobello24
Missade såklart att ta bild på maten. Men hittade en finfin tavla istället på vägen ut. Och ja, det var gott!
 
Vi fortsatte sen kvällen med dans, igen. Men glömde helt att ta bilder på det. Så himla fin dag i vilket fall! London i mitt hjärta <3
 
 
 
Tjingeling! 
 
 
 
Translation: London part two. We went to Portobello Road and Notting HIll.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dagen ser verkligen underbar ut! Vår, sol, pastelliga drömhus, fina bilar, marknader och mat, vad mer kan man tänkas vilja ha ut av en dag liksom? ;)

Svar: Jag menar det ;). Det var en udnerbart fin dag. Mer sånt! <3
Elsa Maria

2015-03-26 @ 17:42:08
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Felicia Henriksson

Gud vad härliga bilder!

Svar: Tack! <3
Elsa Maria

2015-03-26 @ 22:38:50
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: tommy

fina bilder =)

Svar: Tack :)
Elsa Maria

2015-03-26 @ 22:54:05
URL: http://investerasmart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0