Volontärer sökes

 
 
Om ni undrar var jag håller hus så är det så att C-uppsatsen tar upp all min vakna tid. Har därför inte hunnit med detta så som jag helst vill. Men kikar in lite då och då och hoppas att ni har överseende med det. 
 
En liten nyhet. Vi är mitt uppe i planeringen inför årets Vintagebloppis. Jag är med och projektleder på ett litet hörn. Men mer om det en anann dag. Det är nämligen så att vi nu söker volontärer till dagen. Visst vore det skoj? Kom och häng med mig och alla andra fina brudar som ska sälja. 
 
 
Såhär står det på bloppisens  hemsidan som ni hittar här:
 

Vill du hjälpa Elsa Billgren att sälja sina vintageskatter, assistera coola Flora Wiström med att packa upp sina fina prints eller ta emot peppade gäster i entrén på världens bästa vintagebloppis? Då ska du titta hit! Nu söker vi nämligen efter volontärer som kan hjälpa oss att göra detta roliga event ännu bättre.

 

Förutom en fantastisk och rolig dag kommer du även att bjudas på lunch, fika samt en liten överraskning. Självklart kommer du också få träffa alla dina favoribloggare samt få en  förhandstitt på alla fina vintagefynd!

 

Ansök genom att berätta lite kort om dig själv på och skicka mailet till  [email protected]. Skriv ”volontär” i ämnesraden. Sista ansökningsdag är den fredag den 22 maj.

 
 
 
Hoppas vi ses där! 
Tjing! 
 
 
 
 
Translation: Come and be a volunteer at our vintage fair, Vintagebloppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0