En glimt av sommaren

 
Jag har ju helt missat att visa sommarens sista bilder. Här kommer ett gäng från augusti då jag var på Gotland och Fårö med mina föräldrar. 
  
 
gotland2
 
gotland3
 
gotland4
Det blev en dag på stranden vid bästa Sudersand. Jag hade min favoritbikini och nya shorts från Brighton dagen till ära (och ja, jag har sommarben-deluxe fulla med blåmärken, rivsår och myggbett).
 
gotland5
Mina föräldrar sprang ner till vattnet. Jag tog själv ett dopp men ångrade mig lite efter då det inte var så bra för min urinvägsinfektion.  
 
gotland6
Jag satte mig på min sjal och läste istället med de andra badade.  
 
gotland7
Efter stannade vi till här.  
 
gotland8
Pappa hade aldrig varit här så klart vi skulle visa honom bästa crêperiet! 
 
gotland9
 
gotland10
 
gotland11
 
gotland12
Bästa bästa Fårö och Kutens Bensin.  
 
gotland13
Efter en supergod lunch begav vi oss.  
 
gotland14
Förundrades så över denna plats med allt magiskt ljus. Det var en fin dag. I alla fall fram till just denna tidpunkt. Efter detta fick jag nämligen orimligt ont i njurarna och på kvällen svimmade jag av smärtan och fick spendera natten på akuten. Så kan det gå. Typiskt bara att det var på semestern. Och för er som undrar hur det gick sen så kan jag berätta att jag fick en antibiotika-kur och min urinvägsinfektion släppte. 
 
Har ni några fina sommarminnen?  
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: A day in August at one of my favorite spots: Fårö.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Första bilderna är så drömmmiga! Tänk att sommaren redan känns så långt borta...

Svar: Visst känns det som en evighet sen? Helt sjukt..
Elsa Maria

2015-10-11 @ 15:44:52
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Alltså åh, ljuvliga bilder ju!

Svar: Tack fina du!!
Elsa Maria

2015-10-15 @ 08:41:07
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0