Monthly Makers på riktigt.

 
Förra söndagen var en riktigt fin dag må jag säga. Då skulle vi ses alla vi i Monthly Makers. Tyvärr kunde inte alla komma men 10 av 12 är ändå helt okej. Så kul att äntligen få träffa alla på riktigt efter att ha skapat detta projekt via internet. Fatta vilken bra grej det är ändå att vi kan skapa projekt och lära käna varandra via bloggar och internet. Så himla fint på nåt sätt. 
 
mm1
 
mm2
 
mm3
Dagen började med superfrukost tillsammans med Bea som bodde hos mig under helgen. Mysmys! 
 
mm4
Vi for sen in till Kungsgatan och Anna María kontor där vi började laga mat tillsammans.  
 
mm5
Emelie hade med sig sina magiska kakor som alla blev helt fascinerade av. De är att dö för. Jessica, Alicia, Sandra och Jess var sugna på att börja med kakorna.  
 
mm6
Vi satte oss till bords och började projekt "göra-vårrullar-när-en-aldrig-gjort-det-förr-och-det-blir-verkligen-inte-snyggt". Men vi försökte i alla fall! 
 
mm9
Fina Agnes var också där. Det är en så rolig grej för vi insåg att vi följt varandras bloggar i en evighet, samt att vi har massor gemensamma vänner plus att vi en gång varit på samma 20-årsfest för x antal år sen. Hur sjukt är inte det? 
 
mm10
En vårrulle signerad av moi. Så himla gott! Förutom vårrullarna har jag med en vegansk gryta gjord på bland annat svarta linser. Recept kommer, jag lovar Sandra! 
 
mm11
Efter lunchen var det dags att börja smida planer. Och Oh'boy vilka planer vi har! Så mycket att se fram emot under 2016. Håll utkik! Vi skulle även ta en bild på oss alla tillsammans. Men för mig fastnade bara Emelie på bild. Tänk, så många kameror i ett rum, så många bloggare och jag glömmer att ta bilder. Jag hade helt enkelt alldeles för trevligt.
 
Så himla fin dag på alla sätt och vis. Och så pepp inför hösten och våren!
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Last sunday I met up with the gals in the creative project Monthly Makers for the first time. Such a lovely day and so much plans for the future! 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du var bättre än mig i alla fall, jag tog EN enda bild, och den blev inte ens bra ;) Men verkligen så fint att träffa alla! Älskar kakbilden, allas ögon är verkligen på kakorna!

Svar: Haha. Åh, men så går det när man har alldeles för roligt! Kakorna var ju magiska!
Elsa Maria

2015-10-08 @ 09:33:14
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Borgmästaren

Det låter lovande! Året börjar ju lida mot sitt slut och man blir orolig för att Monthly makers ska upphöra, men att döma av detta finns det en fortsättning nästa år också? Håller tummarna för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0