För ett år sedan..

 
..var jag på en av mitt livs bästa resor. Jag var i Kalifornien med min familj för att fira att min mamma fyllde 60 år. Jag fyllde själv år under resan så det blev en väldigt speciell resa. Vill så gärna åka tillbaka och göra det igen. En bildbonanza kommer här eftersom bilder säger mer än tusen ord:
 
birthday5
 
sanfrancisco1
 
sanfrancisco6
 
sanfrancisco8
 
sanfrancisco11
 
sanfrancisco15
 
sanfrancisco20
 
sanfrancisco27
 
sanfrancisco34
 
sanfrancisco42
 
highwayone5
 
highwayone11
 
highwayone17
 
highwayone28
 
highwayone34
 
highwayone35
 
highwayone44
 
malibu5
 
hollywood15
 
 
Har ni någon resa som ni minns sådär extra mycket?
 
Tjing! 
 
 
Translation: One year ago I went to California with my family. One of the best trips in my life. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0