10 000 dagar och vidare!

 
För en vecka sedan fyllde jag 10 000 (!) dagar. Coolt tyckte jag och kände att jag ville fira. Slog ihop det med min examen och det blev en fest. Men den har inte varit än så jag vill bara visa bilder från när jag fyllde 27 i höstas. Drog ihop en fest även då och bjöd mina vänner till mitt barndomshem för ett "last hurra!" innan mina föräldrar flyttade. Så himla fin kväll att se tillbaka på såhär nästan ett halvår senare. Bildkavalkad coming up! ♡ 
 
 
hattfest1
 
hattfest2
 
hattfest3
 
Att få 14 personer att posera utanför vår bod var inte så lätt men några bilder blev det. Så himla fint gäng som ville komma och dela detta med mig! Och ja, det var en hattfest! Jag hade dukat fint i en av bodarna för att få den rätta lantis-känslan. Så himla mysigt blev det!
 
hattfest4
 
Amanda och Victor hade gjort egna hattar av både hårt och mjukt bröd. 
 
hattfest5
 
För de som inte hade egna hattar hade jag en hel låda full med gamla hattar. Adrian, Linda och Elisabet lånade på. 
 
hattfest6
 
Ett photobooth är ju givet och Oliver, Linda och Adrian poserade snällt. 
 
hattfest7
 
Så himla fina vänner en har alltså. Oliver, Linda, Adrian, Johanna och Erica. 
 
hattfest9
 
Jag pyntade bordet med glasburkar och nejlikor och det kändes som om gästerna hade en fin kväll = nöjd!
 
hattfest10
 
Vi satte till och med upp piltavlan och Amanda lyckades med det omöjliga. Bulls eye!
 
hattfest11
 
hattfest12
 
hattfest13
 
hattfest14
 
Photobooth-skoj!
 
hattfest15
 
Kvällen fortsatte in i dans och galej hela natten innan vi begav oss in till stora huset för att fortsätta festligheterna där. Övernattning och frukost fick avsluta helgen. Tänk va, vilken fin kväll och vilket fint folk. Tack för att ni kom, så här ett halvår senare!
 
PS: Idag är det semmeldagen. Har redan tryckt i mig en semla på jobbet. Yum!
 
❖❖❖
 
 
Translation: Pictures from my birthday party last fall. 

Kommentarer
Postat av: Beata

gu va fint

Svar: Tack! <3
Elsa Maria

2016-02-09 @ 16:29:45
URL: http://radarmagazine.se/beata/
Postat av: Rebecka

Du verkar vara en riktigt duktig festfixare, nu fick jag massa inspiration. Tack!

Svar: Bra! Det är meningen :). Älskar att fixa fester!
Elsa Maria

2016-02-11 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0