Ljuva Karlsborg och mitt bästa girl gang

 
Nu i helgen som var åkte jag och resten av Monthly Makers-gänget ner till Sandra i Karlsborg. Eller i alla fall sju av oss tolv. Så himla fint att få en helg tillsammans att planera och inspireras av varandra. Så mycket nya idéer och tankar om hela MM. Vilket känns så himla kul!
 
nymans_annex_karlsborg1
 
Vi kom på lördagen och Sandra mötte oss vid bussen. Sen fick vi installera oss där vi skulle bo. På Nymans Annex precis när Vättern. 
 
nymans_annex_karlsborg2
 
Vi blev hungruga så vi satte oss ner på Nymans Café för att ta en runda var vi alla var i livet och hur MM kändes. 
 
nymans_annex_karlsborg3
 
nymans_annex_karlsborg4
 
Hela stället var fullt av magiska män lite märkliga prylar som ägaren Mats skapat. Allt från tavlor till keramik. 
 
nymans_annex_karlsborg5
 
Vi fortsatte dagen med en promenad runt om i Karlsborg. Sandra visade oss sina bästa platser. 
 
nymans_annex_karlsborg6
 
Ett mysigt hotell precis vid vattnet. 
 
nymans_annex_karlsborg7
 
Tänk att jag får vara en del av det här gänget. 
 
nymans_annex_karlsborg8
 
Sandra pekade och beskrev var vi var någonstans. 
 
nymans_annex_karlsborg9
 
Jag kände mig som hemma när jag fick se att Göta Kanal gick precis genom Karlsborg. Tänk att den går på "min" sida av Vättern också. 
 
nymans_annex_karlsborg10
 
Jag fick lite feeling och åkte rutchkana i en lekpark. Så kul! (Ja, jag har barnasinnet kvar).
 
nymans_annex_karlsborg11
 
nymans_annex_karlsborg12
 
nymans_annex_karlsborg13
 
Bästa Alicia var så fin på bild och poserade på de finaste av platser. 
 
nymans_annex_karlsborg14_atilio
 
Sen besökte vi Sandras hem. Så fint och så roligt att få se allt på riktigt och inte bara på bild på hennes blogg. 
 
nymans_annex_karlsborg15_atilio
 
Blev bästis med Sandras katt Gösta. Så himla fin! 
 
nymans_annex_karlsborg16_atilio
 
Den lilla växthörnan i ett av rummen. Fick till och med några sticklingar att ta med mig hem. Yay!
 
nymans_annex_karlsborg17
 
Vi avslutade kvällen med tacos. Så trötta efter dagens möte och planeringar. 
 
Dag två kommer snart den med. Och om du inte vet vad Monthly Makers är:
 
Monthly Makers är en utmaning för dig som vill komma igång med eller utveckla din kreativitet. Under 2016 lanserar vi tolv gemensamma månadsteman för dig att inspireras av, utmanas och skapa utifrån. 
 
Vi som driver Monthly Makers är AliciaAnna María, Annica, Beata, BeatriceJessica, Mikaela, RuthSandra, StinaWilda och jag! Inspireras, skapa och utvecklas med oss under hela året!
 
❖❖❖ 
 
 
Translation: A Monthly Makers weekend in Karlsborg at Sandra's place. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ni verkar ha haft det så himla fint! <3

Svar: Det var mys, men du saknades såklart!
Elsa Maria

2016-03-24 @ 14:46:48
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Anna María

Så himla fint att få se allas inlägg från helgen. Och så fint att få vara en del av detta peppiga gäng!

Svar: Ja! Vi är helt enkelt bäst!
Elsa Maria

2016-03-25 @ 09:25:39
URL: http://annamarialarsson.se/blogg
Postat av: Alicia

ÅÅÅÅH så jävla fint!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

Svar: Men du kan va fin!!! <3
Elsa Maria

2016-03-25 @ 23:39:13
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Wilda

Åh vilket fint inlägg! Blir glad i magen. Så fint att det dyker upp lite inlägg då och då nu så jag får leva på detta länge.

Svar: Ja, det var en så himla fin helg! Ni inspirerar mig så mycket att vara den jag är och det är underbart att få vara en del av detta peppiga gäng!
Elsa Maria

2016-03-26 @ 07:36:09
URL: http://reaktionista.wordpress.com
Postat av: Stina - Stinas tillvaro

Alltså <333

Svar: <3
Elsa Maria

2016-04-07 @ 19:57:24
URL: http://stinastillvaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0