Vintageparty, fyndiga tips för flärdfulla fester.

Så var det äntligen dags för releasefest för den fantastiska boken Vintageparty, som jag hade turen att få vara en del av. Så kul att få träffa alla också på riktigt och inte bara i bloggvärlden. 
 
Carrå kom till mig och vi startade med lite Prosecco och fix. Carrå hamnade på golvet framför spegeln. 
 
 
 
Vi fick stackars August (som jag bor med) att fota oss när vi var klara. 
 
 
Sen ballade det ur såklart! 
 
Väl där så bjöds det på kakbuffé från världens alla hörn. 
 
Och champagne såklart!
 
Carrå var på topp!
 
Dessa vackra damer, som ju skrivit boken, skålade och tackade. Och vi applåderade. Emma hade ju självklart ett Eiffeltorn på huvudet eftersom det var rese-tema.
 
Här är fina Karoline som skriver sitt namn på en lapp. Det lottades nämligen ut små resväskor som goodiebags. 
 
Jag var nöjd med ett av mina senaste inköp. Denna vackra väska från 60-talet!
 
Lite mingel med vackra brudar. 
 
Sen var det dags för utlottningen av de fina goodiebagarna. 
 
Nöjd med en goodiebag. 
 
Här kan man skicka en liten hälsning. Så fint med alla väskor överallt. 
 
Sen sa vi hejdå till de vackra damerna och kilade hemåt. 
 
Tack tack tack för en underbar kväll och en underbar bok! Ni är så fantastiska! Verkligen en kväll att minnas.
 
Tjing!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Så grymt fint! Kvällen var helt awesome! :D kram!

2013-04-12 @ 16:21:38
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0