Lucka 16: Berätta om det bästa köpet i ditt liv.

 
 
Lucka sexton i Emilys julkalender. Berätta om det bästa köpet i ditt liv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tycker att den här frågan är ganska svår. Jag kommer liksom inte på något bra. Jag har inte köpt någon fantastisk lägenhet, och min katt var helt gratis annars hade jag sagt henne. Klänningar känns lite konstigt att säga för jag har ingen som jag anser är det bästa köpet. Jovisst, man skulle kunna säga en mobiltelefon för att den är svår att leva utan men det känns inte heller rätt. Så vad kan då vara mitt bästa köp? Kameran är ju absolut viktig och den har jag verkligen använt men det känns också märkligt att säga. Man vill ju att det ska vara något speciellt som betytt någonting och är långvarigt men jag kommer inte på något. Får i brist på annat säga mitt sminkbord. Det är så fantastiskt vackert. Jag sitter vid det varje morgon när jag gör mig i ordning och den är verkligen praktisk. Billig var den också för en så fin sak. Men bästa köpet, nja. Men jo, vi får säga det. Mitt sminkbord. 
 
 
 
 
Translation: Part sixteen in the Chistmas calendar by Emily. The best buy you ever made. A tricky one. Don't have a good answer. But maybe my dressing table. Maybe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0