Lucka 6: Berätta om en person som inspirerar dig.

 

 

Dags för lucka 6 i Emilys "Berätta om"-julkalender. Berätta om en person som inspirerar dig. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Just nu inspireras jag mycket av den här vackra damen. Loretta Young. Har fått höra att jag är lik henne. Det vet jag inte riktigt om jag är men hon är strålande vacker och vem blir inte glad av att höra det? Hennes hår är helt makalöst och det är nog det jag inspireras mest av. Det var helt klart hon som var inspirationen till min nya frisyr. Hon har ju fantastisk stil också hela hon, både till vardags och till fest. Allt från 30-talets långklänningar till 50-talets tajta midja. Kan liksom inte sluta titta på alla fantastiska bilder på henne. Visste ni förresten att hon har ett hemligt barn med Clark Gable? Ja, det är väl inte så hemligt längre men lite häftigt ändå. För mer bilder, kolla min pinterest

 

Tjing!

 

Tidigare:

1. Berätta om din stil.

2. Berätta om vad du har på dig idag.

3. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

4. Berätta om hur du får dina kläder att hålla längre.

5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.

 

Imorgon:

7. Berätta om en person som betytt mycket för dig.

 

Sedan:

8. Berätta om ett klädesplagg som du minns från din barndom.

9. Berätta om din stil när du var 15 år.

 

 

Translation: Part six in Emily's Christmas calender. A person that inspires you. For me right now it's Loretta Young. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0