Instagramveckan.

 
Tänkte att det i vanlig ordning skulle vara dags för att kika på senaste veckans instagram. Som ni kanske förstått heter jag @elsalisalarson även där. Vi kikar: 
 
Började veckan med att leta i tidningsarkiv och hittade denna artikel. 
 
Hittade en påse Bridge av äldre modell och det gjorde mig glad. 
 
Dags för tisdagsfika med två vackra fröknar. 
 
Nämligen dessa två. 
 
Jag bloggade lite som ni kanske minns om denna fantastiska klänning, min nya dröm. 
 
Hittade en kontaktannons. Kanske borde jag söka? 
 
Fick en massa Kerstins-cravings och åkte hemhem. 
 
Hemma hos mamma och pappa får man frukost på sängen och en katt som är busig. 
 
Det firades farsdag. 
 
Kerstin sov på radion. Gullet mitt! 
 
Åkte sen på kvällsfika hos mormor. 
 
Mormor berättade om en massa gamla psalmböcker och några gulliga historier om när hon träffade morfar. 
 
Hittade en söt julbok som fanns i mormors gömmor. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det? 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there m name is as always @elsalisalarson. How was your latest week?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0