Instagramveckan. Fika och plugg.

 
 
Hej hallå! Jag har varit begraven under uppsats-arbete ett tag och kommer vara det i en vecka till så det är därför det blir lite sporadiskt här tyvärr. Helgen var helt fullspäckad så jag hann inte alls med. Ny vecka nu med nya tag. Tänkte att vi i vanlig ordning skulle kika på den gångna veckan genom min instagram. Som ni säkert förstått heter jag @elsalisalarson även där. Vi kikar:
 
Veckan höjdpunkt när jag i tisdags fick fika med sötaste Emelie på Gildas Room. 
 
Onsdag och Elsa dricker kaffe? Hör och häpna! Ni som känner mig väl vet nog att jag inte är den största kaffedrickaren utan håller mig till te om det ska vara någon varm dryck. 
 
Sittandes i skolans bibliotek en fredag och hoppas på att min uppsats ska skriva sig själv. 
 
På lördag styrde vi vår kos mot en fest i Rågsved.
 
Och jag var peppad för party. Det blev mycket dans då vi var ett gäng från Chicago där. Allt blir ju så mycket roligare med Lindy!! 
 
Det var den korta veckan det. Som ni märker har jag knappt orkat instagramma för det har varit så mycket. Ja ja. Så är ju livet. Ibland har man mycket och ibland har man lite. Det bara är så helt enkelt. Hoppas i alla fall att ni haft en fin vecka! 
Tjing!
 
 
Translation: My week through instagram. A short week with a lot to do. If you want to follow me there my name is as always @elsalisalarson.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är verkligen superfin! Älskar dina glasögon med! Sitter själv och tragglar med en uppsats, så lycka till med din!

Svar: Tack fina du! Lycka till du också!
Elsa Maria

2013-11-18 @ 11:48:22
URL: http://idashemligablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0