Instagramveckan.

 
 
Dags för veckans instagram. Om ni vill kika in där heter jag som här @elsalisalarson. Vi kikar: 
 
Min klasskamrat gjorde mis till en sim och jag somnade av utmattning och trötthet bredvid en gitarr. Ganska talande, eller hur? 
 
En onsdagsfika med en fin vän på Nybergs! Såklart. 
 
Torsdag på Vintagefabriken är lika med VIP-kväll. Fina värdarna för dagen, Emma och Lollo. 
 
Hittade en dröm som fick följa med hem. Oops! 
 
Var glad att jag sparat hösten i en ram när det nu börjar bli så mörkt och tråkigt ute. 
 
I fredags blev jag vampyr, men jag var tydligen inte så läskig. Typiskt. 
 
Har inte lyckats fånga några fler bilder denna veckan så det blev en kortis. Vad har ni haft för er? 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson, same as here. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0