Tillbakablick 2013: januari

 
En liten resa i tiden tillbaka till året 2013. Vi börjar med januari. 
 
Nystartande januari började med pyssel och fix. 
 
Gjorde i ordning i mitt kök med nytt bord och lite nytt pynt.
 
Gjorde i vanlig ordning mängder med smoothies. 
 
Började på högskolan. 
 
 
Gick på hårkurs hos Retroella trots att jag egentligen var sjuk. 
 
Det var fullt med snö i Näckrosen. 
 
 
 
 
 
Var och kikade på klänningar från Downton Abbey på Hallwylska palatset.
 
Letade också igenom fångregister på Stockholms arkiv. 
 
Januari var nystartens månad. Då jag började om, började plugga, fick pysselfeeling och gjorde saker som var roliga även om jag var lite sjuk och blev soffliggandes i en vecka. 
 
 
 
Translation: January, 2013. A newstart. I started to study and did a lot of fun though I was a bit sick and had to lie down for a week.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jag missade downton utställningen, sämst! Jag började ju kolla på downton i januari förra året så jag hade inte hängt med i att utställningen ens existerade.

Svar: Åh! Vad synd! Den var urfin! Du får kika på mina bilder sen även om det inte alls är samma sak. Tror att jag gick sista dagen. Och jag gick trots att jag var sjuk. Ja ja. Var bara tvungen ^^
Elsa Maria

2014-01-08 @ 16:19:42
URL: http://unvelo.se
Postat av: Fröken H

Jag missade också utställningen! Är så ledsen för det, har varit ett fan ganska länge nu och ville verkligen gå. Tyvärr fanns det ingen möjlighet att åka till huvudstaden när den var :(

Svar: Så typiskt. Den var verkligen fin. Men man får ju se alla klänningar i serien i alla fall.
Elsa Maria

2014-01-09 @ 22:15:10
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0