Tillbakablick 2013: juni

 
 
Dags för månaden juni i tillbakablicken från förra året. Juni var månaden då jag fick se Paris och blev med katt.  
 
 
Började juni med grillning ute vid vattnet med fint folk.
 
Jag, Carrå och Jessica gjorde hemmagjord mjulglass. 
 
Jag taggade mig med frukost och jag och Carrå bestämde oss för att flytta ihop. 

Hade myspicknick med Carrå... 
 
...och Jessica.  
 
Packade och taggade för Paris. 
 
Njöt av att vara i Paris med min mor och vi tittade på allt man ska titta på.
 
Hade min favoritklänning och gick i mysiga affärer och på mysiga gator. 
 
När jag kom hem flyttade jag och sen fick jag ta hand om den där lilla filuren. 
 
Firade midsommar mitt ute i ingenstans med härligt folk. 
 
Sen åkte jag och katten min tillbaka till Stockholm. Vi döpte henne till Kerstin. 
 
Det blev mycket Kerstin i slutet av månaden och sen fixade jag lite i min nya stringhylla. En fin månad ändå må jag säga. Det bästa. Paris och katt. 
 
 
Tjing!
 
 
Translation: June 2013. A month filled with Paris, moving and a special cat named Kerstin.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

JÖSSES vad söt Kerstin är!!!

Svar: Visst är hon? Världens sötaste ;)
Elsa Maria

2014-01-16 @ 23:15:35
URL: http://unvelo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0