Tillbakablick 2013: mars

 
 
Dags för månaden mars i min tillbakablick från året som gått. Mars var månaden då våren kom.
 
Startade mars med en stor frukost tillsammans med en vän. 
 
Köpte mig sedan en ny kamera, äntligen!
 
Invigde kameran på jobbet och var supernöjd.
 
Var glad och blev pysselsugen.
 
Frukostarnas månad. 
 
Fick följa med min vän Fasica för att prova brudklänningar. Alltså, wow. 
 
Pysslade lite i mitt fönster. 
 
Sen kom en galen fransman på besök.
 
Blev lite sjuk med min far kom på besök med tulpaner.  
 
Åkte sen ner till Göteborg och såg ut som en ekorre. 
 
I Götebrog hälsade jag på denna pärla. Min bästa Anna.
 
Vi tog på oss mustascherna och gjorde oss redo för en fransk afton.
 
Självklart var Annas pojkvän också med. 
 
Så vad innebär då en fransk afton, undrar ni. Jo, det är (för oss i alla fall) när man klär sig lite lagom franskt, äter något gott (typ smoothies med randiga sugrör) och målar med akryl.
 
Oftast spårar det lätt ur på sådana aftnar.  
 
Tillbaka i Stockholm blev jag liggandes en dag för vila. 
 
Gick på stan och mötte Loreen och köpte nya klänningar. 

Gick till bästa frisören Sarah och köpte en ny kopp.

Det var mycket frukost i sängen vill jag lova. 
 
Testade ett nytt läppstift och partypackade inför flytt tillsammans med mamma. 

Hälsade sedan på i föräldrahemmet och gosade med denna tös. 
 
Firade sen påsk med att rita en gubbe i hatt på mitt ägg. 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: March 2013. The month of spring and breakfasts. And of course a french evening in Gothenburg with my best friend. Some packing before the move and celabrating Easter at my parents place.   
 

Kommentarer
Postat av: Elenore

Den katten har attityd! Superfin bild!

Svar: Oja, det har hon verkligen. -You're not messing with me! är väl hennes standardfras :)
Elsa Maria

2014-01-25 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0