Herräng, den andra dagen. Det var du och jag och dansen hela dagen.

 
 
Andra dagen i Herräng när jag och Jessica var där för några veckor sen. Vi vaknade runt tolv och så tog vi en lugn dag med att bara kika omkring på området. Vi fick också en lektion i Shim Sham av Jessicas vän Philip. En fin dag helt enkelt. 
 
 
Min fina fina pärla. 
 
Det fanns olika danstält där det var lektioner om dagarna. 
 
Kanske inte syns så bra men tyckte att det var ganska klockrent. På trädet står det att det inte är ett träd på franska. 
 
Vi vandrade genom en trädgård. 
 
Min älsklingsJessica är så fin. 
 
Folk höll på att öva inför kvällens festligheter som vi tyvärr missade. 
 
 
Lite klassiska skyltar på Herräng. 
 
 
Pärlan min i solens sken. 
 
Och så lilla jag. 
 
 
Jag fotade allt mitt i alla förberdelser. Men första bilden är Lindy Hop Shop där jag köpte två fantastiska klänningar jag inte kunde stå emot. Dumma mig jag vet. Andra bilden är själva Folkets Hus där vi dansade hela natten lång. 
 
 
Detta hus var vårt lilla hem under vistelsen. Vi sa hejdå till huset och Herräng och begav oss tillbaka till Stockholm igen. Jag lovar att komma tillbaka och då ska jag stanna längre. 
 
 
 
Translation: Part two from me and my dear friend Jessicas trip to Herräng Dance Camp a few weeks ago. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Ser urmysigt ut! Dit skulle jag gärna åka någon gång :)

Svar: Det tycker jag du ska!
Elsa Maria

2013-08-12 @ 23:02:35
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Lisen

Åh! Jag som undrade vad det stod på skylten hela veckan!

2013-08-14 @ 14:17:03
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0