Instagramveckan.

Tänkte i vanlig ordning att det var dags för veckans instagram-inlägg. Heter så mycket som elsalisalarson där om ni vill titta in och följa. Vi kikar vad som hänt den senaste veckan. 
 
Frukost på sängen var början av veckans tema. 
 
Eller frukost med Carrå. Bara att välja liksom. 
 
Dags för frisörbesök hos bästa Sarah Wing. 
 
Lite kortare, lite fräschare. 
 
Åkte och dansade på onsdagskvällen med dessa fina. Bästa lilla gänget. 
 
Bästa nattamaten är rosa pannkakor med Lemon curd. Kan vekrligen rekommenderas. 
 
Besökte mina kusinbarn som hade Cirkus... 
 
...och underhållning för mig. Video kommer strax. 
 
Som sagt var det en del konster.
 
Kerstin var jobbig men somnade sött mot min axel. 
 
Åkte hemhemåt för att baka en tårta. 
 
Eller kanske gjorde jag två. 
 
För denna fröken skulle gifta sig. 
 
Jag och min morot var taggade för bröllop på lördagen. 
 
Hade bästa platsen. 
 
Finaste paret Kjernald! 
 
Grabbar. 
 
Finaste bruden. 
 
Bubblor och bil. 
 
Och så tårta såklart innan det festades hela natten, nästan. 
 
Sen har de tinte blivit några mer bilder. Är nu tillbaka i Stockholm igen och ska jobba en vecka till innan jag börjar skolan igen. Vad händer för er i veckan?
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow my name is elsalisalarson as always. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly

Ser mysigt ut! :)

2013-08-21 @ 08:40:26
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0