Laughing, loving, living just like old times.

För två veckor sen var jag på bröllop i Jönköping. Det var mina fina vänner Fasica och Hannes som gängade sig. Ni kanske minns att jag la upp min outfit för dagen för någon vecka sen. Jag har känt dem i fyra år och var i praktiken med när det hela började. Vi gick samma folkhögskola och jag och Fasica har sjungit och spelat mycket ihop då hon ofta körade med mig när jag hade spelningar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa två sköningar är såna underbara personer och jag tycker så mycket om dem. Det strålade om dem båda denna dag och det var så mycket kärlek. Hade tårar i ögonen mest hela dagen. Som Fasica har fått betyda mycket för mig och hur jag ser hur bra de är för varandra. Jag är så glad att jag fick vara en del av detta. 
 
 
Translation: Two weeks ago my dear friends Fasica and Hannes got married in Jönköping. So much love and I'm so glad to be a part of it. From the beginning when they met until now. It's been a journey and I see how good they are for each other. I had tears in my eyes almost all day. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0