Lucka 10: Berätta om någonting som du tycker är alldeles särskilt vackert.

 
 
 
 
Dags för lucka tio i Emilys "Berätta om"-julkalender. Berätta om någonting som du tycker är alldeles särskilt vackert. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker att det finns många väldigt vackra saker i världen. Så som Paris, New York, Gotland, klänningar eller kanske min fina kakburk. Men har tänkt och tänkt på den här luckan och har inte kommit på något som är klockrent vackert, förrän nu precis. Det vackraste jag vet är musik. Det är det som berör mig mest. Det kan vara det jag gråter till, skrattar till. Jag har musik för varje skede i mitt liv. Under de senaste åren har jag samlat på mig en hel del låtar som är så vackra så jag ryser eller gråter en skvätt. Det kan vara just i stunden då jag upptäckte dem eller så kan det vara långt efteråt. I vilket fall som helst så har jag helt enkelt gjort en lista med låtar som jag tycker är lite särskilt vackra. Den hittar ni här. Så istället för att berätta om musiken får ni lyssna och avgöra själva. Det är i alla fall några av de vackraste sånger jag vet. 
 
 
 
 
 
Translation: Part ten in Emily's Christmas calender. Something you think is especially beautiful. Music. You find the list of my favorites here
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Ja, musik är så hilma vackert och din lista är helt suverän! :)

Svar: Bra att den uppskattas. Det är det som är meningen!
Elsa Maria

2013-12-11 @ 22:36:51
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0