Lucka 14: Berätta om din stil för ett år sedan.

 
Dags för en försenad lucka fjorton i Emily Dahls "Berätta om"-kalender. Berätta om din stil för ett år sedan. 
 
 
 
 
 
 
 
Egentligen har stilen inte ändras så himla mycket eftersom jag använder alla dessa plagg fortfarande. Den stora förändringen är väl att jag har andra glasögon och brukar göra fler frisyrer i håret än den jag alltid hade då. För ett år sen hade jag precis börjat hitta min stil mer ordentligt och jag hade hittat fantastiska klänningar som jag drivdes i och kändes som jag. Som sagt, kommer inte på så mycket att säga. Bilderna får tala för sig själva. 
 
 
 
 
 
Translation: Part fourteen in the Christmas calendar by Emily Dahl. Your style one year ago. Not much have changed maybe just the glasses. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Söt som en docka, både då och nu!

2013-12-16 @ 19:30:46
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0