Lucka 15: Berätta om din favoritmaträtt.

 
 
Dags för lucka femton i "Berätta om"-kalendern som Emily skapat. Berätta om din favoritmaträtt.
 
 
 
Jag har egentligen två maträtter som är mina storfavoriter just nu. Men jag hade bara bilder på den ena så då får det bli den. Hittade receptet i en Ica-tidning i våras någon gång och det var bland det godaste jag ätit. Advokadosoppa och lax kryddat med chili. En fräsch maträtt som är så sjukt lätt att göra och väldigt väldigt god. Har skrivit receptet här. Annars är min andra storfavorit färskpasta och laxsås med lime. Det är typ den maträtt jag gör mest tror jag. Så egentligen skulle vi kunna säga att lax överhuvudtaget är min absoluta favoritingrediens i mina bästa maträtter. Lätt att göra och himla gott alltså. Tjing!
 
 
 
 
Translation: Part fifteen in the Christmas calendar by Emily. Your favorite meal. Avocado soup with chili salmon. You find the recipe here
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ser jätte gott ut!

Svar: Det är det! Du bara måste göra det någon gång!
Elsa Maria

2013-12-21 @ 11:32:41
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0