Lucka 17: Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.

 
 
 
Ligger visst lite efter. Åkte på en rejäl förkylning efter helgen och hade en del att göra med skolan och julbestyr. Det var visst livet som kom emellan. Nu har jag äntligen landat hemma hos mor och far och katterna och ligger i sängen i mitt flickrum och kurerar mig genom att kolla på Harry Potter och gosa med kissarna. Så jag tänkte i alal fall att vi ska fortsätta resan genom Emilys "Berätta om"-julkalender. Dags för lucka sjutton, en något försenad en. Berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.
 
 
 
 
Alltså, jag är väldigt nöjd med hur jag ser ut just nu. Sen kanske det inte alltid kommer vara så och man har ju sina perioder ibland då man verkligen känner sig ful i allt man tar på sig, för så kan jag verkligen tycka att det känns ibland. Men utseendet är jag nöjd med. Men klart man kan drömma. Tycker ju absolut att Loretta Young är fantastiskt vacker som jag skrev om för ett tag sen som en av mina stora stilförebilder.
 
 
 
Sen är ju Vivian Leigh stunning. 
 
Om jag skulle vara blond skulle jag vilja se ut såhär. 
 
 
 
 
 
 
 
Men helst skulle jag nog vilja se ut som Audrey Hepburn. Så himla vacker och en riktig stilikon. Alltid lika vacker och strålande. Det är om vi pratar drömmar alltså. Bilderna är hämtade från min Pinterest.
 
 

Nästa:

18. Berätta om en ikonisk/historisk person som inspirerar dig.

 

Sedan:

19. Berätta om ett foto som berör dig.

20. Berätta om din student.

 

Translation: Part seventeen in Emilys Christmas calendar. How you would like to look if you were dreaming. Maybe like Loretta Young, Vivian Leigh or Marilyn Monroe. Or maybe like my biggest icon in style Audrey Hepburn.  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0