Fängelse, frukost och framtid

Hej och förlåt igen. Jag har bara inte orkat någonting det senaste. Allt är uppochner fast på ett bra sätt. När jag inte pluggar så jobbar jag och när jag inte gör det så repar jag eller så är det något annat kul man måste göra. Är helt slut och fortfarande lite sjuk. Men jag mår bra. Och det är så skönt att säga. Jag mår bra. Tänkte att jag skulle visa lite bilder fårn när jag var på håruppsättningskurs för ett par veckor sen. Och kanske lite från nyår (lite sent jag vet). Hade egentligen också tänkt visa lite tillbakablick från 2012 så det kanske dyker upp lite här. JAg vill ju skriva så mer kommer det bli. Men det får ta sin tid, så jag inte kör slut på mig. 
 
 
De senaste veckornas instagram. Heter elsalisalarson om man vill kika in!
 
Köpte två pallar på Åhléns för nästan ingenting. Visst är de söta? Till köket tänkte jag.
 
Sen blev det massor snö och en massa kallt igen och jag glömde mössan hemma och höll på att frysa ihjäl. Det var alltså förra torsdagen eller så vill jag minnas. 
 
Hade mysfredag med Elin som lagade mat till mig. Sen såg vi på en Disney-film. Mys!
 
Måndagmorgon är likamed lyxfrukost! 
 
Måndag kväll är syjunta!
 
TIsdag och jag var sen till danslektionen och hade spetskjol på mig. 
 
Torsdag på stadsarkivet. Hittade lite sköna fångar från 1920-talet. Skräcken och Skrot-Rune är väl riktiga höjdare. 
 
Fredag på Långholmen. 
 
Hittade ordningsregler från fängelset. 
 
 
Sådär. 
Vi får se vad som händer i framtiden. Vad jag vet just nu är att jag ska in till stan och fika med sötaste Carrå!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0