Instagramveckan. Tantfika, hippa och pusselbygg

Alltså, jag är ute på landet och har helt glömt bort att det finns internet. Jag är med på ett läger för barn och ungdomar och leker mest hela dagarna. Annars så leker jag med Kerstin. Orkar inte tänka på något annat. Men i alla fall så kan vi ju kolla vad som hände förra veckan. Vi kikar:
 
 
 
 

IMG 4638 from Elsa Maria Axelsson on Vimeo.

 

Det började med en video av Kerstin och Carrå. 

 

Sen blev det ett klassiskt tantfika med Carrå. Man måste ju hålla uppe stilen liksom. 
 
En till tant fick vara med på fika såklart. Dagen efter, alltså tisdag, åkte jag och Carrå in till Odenplan för en tur på Old Touch och sen en till tantfika på Nybergs konditori. 
 
När jag sen kom hem så somnade vi, jag och Kerstin. Och såhär blev mitt hår denna dagen. 
 
Det hände en liten olycka på onsdagen. Min älskade Tim från Rörstrand fick sig en smäll. Sen blev det dock fika igen. Man måste ju väga upp liksom. 
 
 
Sen planerade jag en tavelvägg som dock fick vänta med upphängning. 
 
Fasica kom på frukost så vi hann ses något innan jag åkte från Stockholm. 
 
Superfrukost såklart. 
 
Sen åkte jag ut på äventyr. 
 
Med en påse bridge taggade jag för helgen. 
 
Jag hälsade på hos min kusin och vi spelade in två videos till min bror när vi byggde pussel och sjöng till aron neville. 
 
Dagen efter, alltså lördag, var det dags för möhippa för denna sköna böna. 
 
 
Vi gjorde en femkamp. 
 
Sen åkte vi ut till skärgården. På västkusten var vi alltså. 
 
Nöjd Louise hade badat. 
 
Det är någonting med skärgården alltså. 
 
Hela hippegänget! En helt fantastisk dag! 
 
Någon var busig på morgonen när jag ville sova. 
 
Dessa två blev bästa kompisar på söndagen. Det är en video egentligen men den kommer en annan dag tror jag minsann. 
 
 
Det var förra veckan det. Och snart har denna vecka också gått. Jag är trött men kämpar på. Snart kommer bättre inlägg, lovar. Tjing! 
 
 
Translation: Last week through instagram. 
 

Kommentarer
Postat av: madelein - sexbarnsmamma

Ser ut som en fantastiskt trevlig vecka!

2013-07-11 @ 20:54:39
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0