Känn ingen sorg.

Ikväll var jag på bio. Premiär för Känn ingen sorg. Baserad på Håkan Hellströms texter. Jag har aldrig varit ett stort fan av Håkan men de senaste två åren har han växt i mina ögon. Och texterna är så sjukt bra faktiskt. Jag säger bara, gå och se den! Utan förväntningar, för den är inte som du tror. Men det berör och betyder något. Och som min kompis brorsdotter så enkelt uttrycker det: -Jag tror jag är lite...kär..!
 
 
 
 
 
 
 
 
Translation: I went to the movies tonight and saw the movie based on the artist Håkan Hellströms music. Just see it! It's like a fairytale, but real. 

Kommentarer
Postat av: Carrå

oooh jag ska se denna ikväll! Fett spänd! :D Puss!

2013-07-20 @ 11:26:05
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Jag är verkligen inget Håkan-fan men jag är faktiskt sugen på att se filmen. Han har ju faktiskt ganska bra texter så det skulle vara intressant att se hur de tolkat dem i en film :)

2013-07-21 @ 01:17:50
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0