Instaweek, allt från plugg till Paris

Tänkte sådär en dag försent att vi kollar på senaste veckans instagram. Heter såklart elsalisalarson där också om ni vill följa. Vi kikar: 
 
Såhär såg jag ut en vanlig måndag när jag försökte plugga. Det gick sådär. 
 
Plockade liljekonvalj och det spreds en doft av sommar i mitt kök. 
 
På tisdagen åt jag glass hemma hos Jessica. 
 
På onsdagen åt jag en frukost i Paris och droppade att jag skulle dit på riktigt. 
 
Tog mig en glass på väg in till stan en helt vanlig fredag. Man måste ju fira att man är klar med skoluppgifterna (i alla fall nästan). 
 
Med en blomma invigde vi vår nya lägenhet i Bromma. Två galna tanter. Det kan ju bara bli bra! 
 
Det blev lördag och picknick i parken stod på schemat. Carrå och bigarrå. 
 
Finaste Jessica såg ut som lilla My. 
 
Och så jag med några körsbär. 
 
Vad som följer med till Paris. 
 
Ett nytt pass och ett gammalt pass. 
 
Avslutade veckan med spel hos Elin och Ludde. Fin vecka, stressig vecka. Men nu så, nu är skolan slut (nästan). 
 
 
Det var min vecka det. Hur har er varit? 
Tjingeling! 
 
 
Translation: My week through instagram. Everything from studying to Paris. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0