Elsa och Jessica på äventyr.

Igår var jag och finaste Jessica en sväng på stan. Eller, tanken var att vi skulle gå i flera butiker, hälsa på Don Draper och bara njuta av dagen. Dock blev det lite ändringar i planerna för att Jessica sålde sin lägenhet. Jippie! Äntligen liksom. Men vi hann i alla fall till Old Touch och det är ju det bästa. Men först stannade vi och tog lite bilder till bloggarna. 
 
Här har vi pärlan utanför Gustav Vasa Kyrka vid Odenplan i sin schackrutiga 40-talsklänning och så himla snygga glasögon som jag bara måste måste införskaffa mig sen. 
 
Sen fotade sagan lite till sin blogg och jag passade på att fota fotografen. 
 
Här är jag utanför kyrkan med min finfina sommardröm från Vintagemässan. Bältet är gammalt som gatan och strumpbyxorna, med söm såklart, är från Lindex. 
 
Hello sailors!
 
Just det, mina örhängen hittade jag på Sugar Hill förra helgen. Jättesöta rosa små blommor. Ska visa närmre någon dag. 
 
Och halsbandet har jag budat hem från tradera. Finfint! 
 
Jag och min sagodröm. 
 
En fin liten fotosession med finingen. Mer bilder fårn Old Touch kommer med en liten dröm som jag hittade men tyvärr inte köpte hem. 
 
 
 
Translation: Me and Jessica had planned a day full of shopping but we only had time for one store, Old Touch. But that's the best store. Before we went there we had a photosession at a church, me and my Fairytaledream!

Kommentarer
Postat av: Christina- Lever min dröm i konstens tecken

Set verkligen ut som en mysig dag och vad fina ni är, så fina klänningar.
Och vad mysig blogg du har :)
Ha det fint!

Svar: Tack så mycket! Det var en himla mysig dag. Hoppas du kikar in igen! Kram
Elsa Maria

2013-05-10 @ 07:15:53
URL: http://www.blog.christinakarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0