Alla vill väl se ut som en tecknad figur?

 
 
Jag vill i alla fall det. Upptäckte för någon vecka sen den fantastiska appen Bitstrips där man gör sig själv som en seriefigur som kan interagera med andra personer som också har det. Såhär kan det se ut:
 
 
 
 
 
 
 
Och ibland kanske vi är flera som är med: 
 
Som till exempel Jessica.
 
Eller kanske Lisen.
 
 
Hemma hos Carrå och mig ser det ut såhär:
 
 
 
 
 
Och när jag umgås med min Anna ser det ut såhär:
 
 
 
Sånt här kan man alltså roa sig med när man egentligen borde skriva på uppsatsen. Fast man kan ju göra två saker samtidigt. Appen finns på facebook och går annars att ladda ner till smartphones. Have fun!
 
 
 
Translation: Who doesn't want to be a cartooned person? I wan't it anyway. Have found the app Bitstrips and now I can't stop making these strips about my life and about the people that are around me. you find the app on faebook or otherwise you can download it to your smartphone. Have fun!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0