En blommig dröm.

 
 
Förra torsdagen när jag var på VIP-kväll på bästa Vintagefabriken hittade jag min dröm. Jag har faktiskt kikat på den innan men aldrig riktigt vågat prova eftersom jag såg direkt att det var min storlek och sånt är farligt. När jag väl var där, lite lätt berusad av bubbel, kunde jag inte riktigt låta bli och prova den. Den där. Klänningen. Och visst såg mitt öga rätt, den passade perfekt! Både Emma och Lollo utropade av förtjusning eftersom klänningen varit där så länge men ingen som provat den kunde bära upp den. Så nu propsade de på att jag skulle ta med den hem. Och det kan man ju inte riktigt säga nej till. Man vill ju ge klänningen ett hem där den används. Tidigare har Emma haft klänningen i sin ägo som ni kan se här
 
 
 
Klänningen är som sagt från Vintagefabriken, strumpbyxorna från Indiska och så självklart bästa skorna från Swedish Hasbeens. Man måste ju liva upp hösten litegrann med blommor och pasteller. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Translation: I've got a new dress. It's from Vintagefabriken and before me it belonged to Emma. I bought it at the VIP party last week and I couldn't resist to try it after some champagne and it fitted perfectly. Both Emma and Lollo jumped of joy because I could wear it when noone else could. Now, I shall pimp up the autumn with some pastels and flowers. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vacker som en dag :D

Svar: Men tack, sötnos!
Elsa Maria

2013-11-07 @ 16:06:11
URL: http://www.emmaforsberg.com
Postat av: Mathilde

Åh vad fin den var, perfekt schvung i kjolen också! Måste även få säga att ditt hår är fantastiskt :)

Mathilde

Svar: Ja det är helt klart en perfekt form på kjolen! Men gulle dig, tack så mycket!
Elsa Maria

2013-11-07 @ 20:15:35
URL: http://ohlifeis.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Så bra den satt på dig! :)

Svar: Tack! <3
Elsa Maria

2013-11-08 @ 20:27:44
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Lisen

Åh. Så. Fin!

Svar: Visst är den en dröm? Jag är helt förälskad. Puss!
Elsa Maria

2013-11-11 @ 21:37:09
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0