En måndagslista.

 
Tänkte att jag skulle få ner vad jag ska göra den här veckan så jag faktiskt kanske gör det jag ska (ja, jag har världens sämsta självdisciplin). Så vad passar bäst om inte en lista?
 
 
 
I veckan ska jag
*skriva klart min uppsats. Det har jag bestämt i alla fall.
*träffa en vän jag inte sett på länge.
*gå en vintagerunda.
*dansa tills fötterna blöder. 
*jobba på Vintagefabriken. 
*gå på promenader. 
*sova ordentligt.
 
Mest borde jag helt klart satsa på uppsatsen. Varför ska det vara så svårt att göra något som man måste? Har i alla fall fina saker att se fram emot också. 
 
Puss!
 
 
Translation: A list about what I will do this week so I might do it (I have the worst self-discipline ever). 
This week I will:
*finish writing my essay. I want it anyway. 
*meet a dear friend I haven´t seen for a while. 
*go on a vintage-hunt. 
*dance until my feet will bleed. 
*work at Vintagefabriken.
*go for long walks.
*sleep as I should. 
A lot to look forward to anyway though I have to do the essay foremost. Why should it be so hard?
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skriva uppsats kan vara det jobbigaste och roligaste som finns. Samtidigt.

Svar: Ja faktiskt. Det är sjukt intressant men så jobbigt att ha överhängande.
Elsa Maria

2013-11-19 @ 11:42:43
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0