Vintagefabriken, tävling, VIP-kväll och jobb.

 
 
 
 
Lite nyheter denna torsdag. Jag tänkte bara berätta att jag i helgen kommer att styra spakarna på Vintagefabriken och då vill jag att ni kommer och hälsar på. Butiken är öppen 11-15 på lördag och 12-15 på söndag. Välkomna då!
 
Sen är det är dags för en liten liten tävling! 
 
 
 
För några veckor sen var det VIP-kväll på Vintagefabriken som jag visade lite bilder ifrån och nästa torsdag är det dags igen.
 
Temat för kvällen är hattar så det kommer bli en hattfest utan dess like. Det kommer bli fina priser på allt i butiken, något gott att tugga på, lite bubbel och kanske en liten tävling. 
 
Skulle du vilja komma? 
Då tycker jag att du ska skriva en motivering i kommentatorsfältet till varför just du skulle vilja gå så har du chansen att vinna. Vinnaren lottas ut på måndag och det gäller då för dig och en vän. Hoppas ni är pepp! Skulle vara så kul att få träffa någon av er. Mer info för vinnaren kommer på måndag. Lycka till!
 
 
Bilderna är hämtade från Vintagefabrikens hemsida som kära Emma tog på förra VIP-kvällen. 
 
 
 
Translation: I've got some news for you. This weekend I will work on Vintagefabriken. If you want to come and say hello, it's open between 11-15 on saturday and 12-15 on sunday. 
 
And now it's time for a competition. A few weeks ago, it was VIP night at Vintagefabriken and next Thursday it's time for another one.

The theme for the evening is hats so it will be the greatest hat party. There will be great prizes on everything in the store, something good to eat, some champagne and maybe a little competition.

Would you like to come?

Then I think you should write why you want to come in the commentator field so you have a chance to win. The winner will be drawn on Monday and you will win a place for you and a friend. Hope you like it! Would be so fun to meet one of you. More information will come to the winner on monday. Good luck!

 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul du håller på med! Tyvärr är vintagefabriken inte i närheten och är det i nuläget lite omöjligt för mig att passa förbi, men annars hade jag velat att komma förbi och titta in. Hattar är överigens en fantastisk grej! Jag hoppas verkligen att fler människor kommer att bar hattar!

Svar: Åh! Vad tråkigt. Du får helt enkelt komma förbi en annan gång när du är i stan :). Ja, hattar är det bästa! Önskar också att folk bar mer hattar. Försöker själv göra det så ofta jag kan. Har fått en massa av min mormor så man måste ju passa på att använda. Kram
Elsa Maria

2013-11-21 @ 16:18:47
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com
Postat av: sabina

Åh, jag önskar att jag bodde i Sverige, hade varit superpepp på detta! <3

Svar: Åh! Du får helt enkelt komma hit snart och hälsa på!
Elsa Maria

2013-11-21 @ 21:34:28
URL: http://kjolhelaveckan.blogg.se
Postat av: Mathilde

Åh vad spännande med vipkväll! Jag skulle gärna komma för jag har en förträffligt vacker hatt som jag får använda alltför sällan, dessutom har jag aldrig varit på hattfest och tycker det låter som det bästa temat någonsin! :)

Tack för fin blogg förresten!

Svar: Tack så mycket själv! Kul att du gillar den. Tyvärr blev du inte den lycklige vinnaren men har chans att vinna på annat sätt. Kika in på min blogg så får du mer info där. Kram!
Elsa Maria

2013-11-22 @ 12:06:31
URL: http://ohlifeis.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej Elsa,
Jag är relativt ny i Stockholm och som den vintageälskare jag är, skulle det vara otroligt kul att få ta del av den fina vintagevärlden för en kväll. Sen är ju hattfest en himla fin grej också!
Kram!

Svar: Hej Emma! Du vann tävlingen och får jättegärna maila mig så kan jag ge dig lite mer info om kvällen! Kram!
Elsa Maria

2013-11-25 @ 07:31:55
URL: http://diaryofmissem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0