VIP-kväll på bästa Vintagefabriken.

 
 
I torsdags blev jag inbjuden till en finfin VIP-kväll hos den bästa av fabriker. Vi serverades bubbel och lite annat gott och fick strosa runt (eller trängas runt) och kika på alla fina klänningar och annat som kommit in i butiken. Och självklart var det en tävling och lite rabatter. Fina Emma och Lollo har fixar det så fint och det blev helt klart en lyckad kväll! 
 
Carrå var pepp för kvällen! 
 
Jag hade tagit med mig Sofie
 
Gullnosen Emma var där. 
 
Såg en sak som jag förälskade mig i. 
 
Hela butiken var fylld men en massa skönheter till klänningar. 
 
Och självklart var det fullt av andra prylar och pinaler också. 
 
Sandra hittade Kermit. 
 
Det fanns mängder av porslin också och ett och annat rådjur. 
 
Det började trilla in mer och mer folk. 
 
Sofie var redo att prova lite kläder. 
 
Emma med kameran i högsta hugg. 
 
Det känns nästan som om jag kom på Carrå med att göra något dumt. Jag vet inte riktigt.
 
Emma och Lollo berättade lite om kvällen och sina idéer med fabriken. 
 
Sen var det dags för tävling. Jag vann tyvärr inte men det var ett trevligt inslag under kvällen. 
 
Jag hade också fått dit min vän Mikaela
 
Det var en trevlig stämning hela tiden och alla pratade och skrattade. Samtalen gick från klänningar till pottskåp och satsumas (fråga inte). 
 
Det började så småningom runda av. 
 
Men Emma fortsatte att fota. 
 
Alltid lika roligt att fotografera fotografen. 
 
Gärna för att se dem skatta, störa dem lite och se dem koncentrera sig. Det var alltså allt för denna gång. När det börjar spåra ur är det dags att dra sig tillbaka. Det var en fin kväll och jag kom därifrån med en påse av godbitar som jag ska försöka visa i veckan. Träffade också några fler trevliga fröknar i sina bästa år men hann tyvärr inte få med alla på bild. Alltid roligt att lära känna och hitta nya personer att tycka om. Helt klart var denna torsdagskväll en torsdag i min smak. Mer VIP-kvällar åt folket! 
 
Puss 
ElsaLisa
 
 
 
Translation: This thursday I was invited to Vintagefabriken for a VIP evening. An evening with lovely people, dresses and laughter. Definitely my kind of thursday!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var verkligen roligt att träffa dig också, och fantastiskt att den där underbara klänningen hittade hem

Svar: Detsamma detsamma! Så himla fint! Vi får helt enkelt ta en fika någon gång tycker jag! Ja jag är glad för klänningen. Du hittade ju också helt klart en drömklänning! Måste få se den på någon gång! Kram
Elsa Maria

2013-11-03 @ 23:38:08
URL: http://myvirtualmoodboard.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0