Det vi har finns kvar.

I torsdags kväll kom min mor och hälsade på. Hon hade varit på Gotland (utan mig!!) och skulle stanna under fredagen för lite Stokholmsvisit. Vi bestämde oss för att gå en sväng på stan. Det vi kom hem med tillslut var mest grejer till Kerstin. Mormor (alltså min mamma) till Kerstin betalade. Lyx. Men innan vi ens köpte något satte vi oss ner för att fika en stund på ett av stans bästa caféer. Nybergs Hembageri och Konditori. 
 
 
Nybergs med den vackraste tapeterna och fina inredning och tavlor. Det känns som det ska göra när man är på ett konditori. Man slängs tillbaka 60-70 år i tiden och man sitter där och njuter. 
 
Det var fint att få umgås lite med mamma. Det blir ju inte alltid så ofta eftersom vi bor i olika städer. Men tur för mig tycker hon att det är roligt att hälsa på i Stockholm så hon kommer lite då och då. 
 
Och såhär såg jag ut dagen till ära. Vi orkade dock inte vara i stan så länge utan åkte hem och lagade pannkakor innan mamma begav sig hem till landet. 
 
 
 
Translation: A lovely friday with my mom where we spent some time at one of my favorite cafes in Stockholm, Nybergs. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

fin du är! och nybergs med alltså.

Svar: Tack finis! Ja Nybergs är bäst!
Elsa Maria

2013-09-01 @ 23:41:33
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0