I morgon när jag blir stor.

Imorgon smäller det, mina vänner. Eller nja, kanske inte. Men jag fyller i alla fall år. Och inte vilket random tal som helst, utan tjugofem. Tjugofem alltså. Det ska ju vara stort har jag hört. Vi får se vad som händer i morgon. Såhär såg jag i alla fall ut på min dag förra året: 
 
 
Andra glasögon, en klänning från New York, vinröda pumps från Vagabond, kofta från Noa Noa och läppstiftet från Chanel. 
 
 
 
Translation: Tomorrow is my birthday. I wonder what will happen? Turning 25 and that's big I guess. This was my look last year.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Åh, när jag var liten ba: "När jag är 25 så har jag barn och så har jag det här och det här och det här..." i alla evighet. Man tyckte att 25 var så himla gammalt?!
Och här sitter man nu, ung och fräsch som nyponrosen. Utan unge och inte sörjer man för det :')
Ha en fin födelsedag! :)

Svar: Jag veeeet! Jag skulle ju vara gift när jag var 25. Fast då skulle jag varit tillsammans med killen i fråga i tre år innan, två år tillsammans och ett år förlovade. Det var min plan! Och gud, vad gammal man skulle va! Men som du säger, än är man ung och vacker som en dag ;). Tack så mycket fina du! Kramar
Elsa Maria

2013-09-16 @ 18:28:48
URL: http://byggmia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0