Instagramveckan.

Tänkte som vanligt att vi skulle kika på veckans instagram. Om ni vill kika in på min profil heter jag elsalisalarson som ni kanske förstått.  
 
Veckan började med att jag invigde mina nya vantar. 
 
Sen hjälpte Kerstin mig att bädda. 
 
Jag och Carrå hälsade på Fiffi's Vintage. Här är ägarinnan själv i egen hög person. 
 
Hittade den här fina saken som får bli min julklänning för iår. 
 
Vi blev vjudna på kakor och vin. 
 
Det fanns hur mycket som helst att kika på. 
 
Hejdå Fiffii's Vintage, vi ses igen. 
 
Var på Old Touch och hittade en tavla på Isabelle Pedersen. Fint va? 
 
På fredagen var jag klädd i det här. 
 
Och jag såg ut såhär. 
 
Lördagen var det mässa och på söndagen var det loppis som ståd på schemat. 
 
Det var min vecka det. Det har varit ganska hektiskt i skolan så jag har inte riktigt hunnit med bloggen tyvärr. Men men, så är det ju ibland. 
 
 
Translation: My week through instagram. A bit of this and that. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Klänningen du hittade var ju helt fantastisk! Perfekt julklänning :)

Svar: Eller hur? ;)
Elsa Maria

2013-10-01 @ 21:49:20
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej! Vad kul att jag hittade hit via Fiffis Vintages facebooksida för det var nämligen jag som sålde dig tyget på Ohlssons :) Vad fint det blev!!

//Emelie

Svar: Men hej!! Vad kul att du hittade mig! Det blev lite ihophaffsat men vad kul att du tycker så! Tack så hemskt mycket för hjälpen! Hoppas du kikar in igen! Och jag lär komma tillbaka och köpa tyg ;).
Kram Elsa
Elsa Maria

2013-10-08 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0