Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

 
 
Dags för lucka sex i Emily Dahl's julkalender. En bild från en resa under årets gång. Jag har ju bara gjort en större resa så självklart väljer jag en bild från den. Eller en förresten, vi tar några till.
 
 
highwayone12
 
Att få åka längs med Kaliforniens kust. Längs med Highway One. Det är nog det maffigaste jag gjort. Är helt förälskad i vyerna, havet och magin som det utstrålar. Är kär i San Francisco. En av de vackraste städer jag sett. Jag gick runt med gapande mun och tänkte bara: WOW! Så vackert. Husen, bergen, spårvagnarna. Jag är kär och förälskad i Kalifornien, så är det bara. Värmen och allt annat. Jag vill tillbaka. Och det nu nu NU!
 
highwayone34
 
 
sanfrancisco29
 
highwayone14
 
Mer om resan kan du hitta lite längre ner på bloggen. 
 
Senare idag kommer lucka sju som är dagens egentliga lucka: En bild du tagit som du själv tycker mycket om
 
 
Tjing!
 
 
 Translation: Part six in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture from a trip this year.  
 

Kommentarer
Postat av: johanna - tillvaron.se

Jag gjorde samma resa för (oj) fyra år sedan. Helt magisk. Förstår att du vill tillbaka mest hela tiden!

Svar: Ja visst är det en magisk resa? Tänk, vad fort tiden går. Det är inte klokt. God jul till dig!
Elsa Maria

2014-12-08 @ 07:12:48
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0