Klänningsfavorit

 
 
 
Tänkte att jag skulle visa en relativt ny klänning för er. Köpte den strax innan jul och den har blivit min stora favorit i garderoben (på klädställningen). Plus att den passar så bra med min nya fluga och med min kofta från Noa Noa. Klänningen är köpt på Lisa Larsson Second Hand och jag bara älskar den. Färgen, formen, mönstret, knapparna, ja allt!
 
 
 
 
Såhär går jag alltså klädd idag medan jag lagar mat och försöker plugga. Tog en promenad med min kära roomie tidigare idag. Trots slask så var det skönt att komma ut lite. Hoppas ni har en fin söndag! 
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin!

Svar: Tack!
Elsa Maria

2014-02-04 @ 07:59:29
URL: http://misslindylee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0