Tidens melodi och A.Marchesan

 
 
Som jag skrev tidigare i veckan har Tidens Melodi öppnat en popup-butik här i staden, nämligen på Odengatan 74 där herrbutiken A.Marchesan huserar. I fredags fick jag en inbjudan till en VIP-kväll för att kolla in godbitarna Ann tagit med sig från Karlstad och sjävlklart för att dricka bubbel och träffa trevligt folk.
 
Butiksägaren Ann i egen hög person. 
 
Emma var såklart där. 
 
Fröken Larsson och Ann. 
 
Caroline kikade också in såklart. 
 
Min frisör Sarah och hennes karl var också där.  
 
Hittade en fin bok fylld med snygga kostymer.  
 
Sen kom Karoline
 
Lyckades fånga denna bilden när det nästan ser ut som spindelnät i hennes hår men ni kan vara lugna, det är bara ett hårnät. 
 
Finaste Lisen åkte från Uppsala för att vara med.  
 
Dessa damer matchade varandra i blått och till och med i färgskala. Lisen, Caroline, Miriam och Karoline.  
 
Själv hittade jag mig en ståtlig karl på A.Marchesan. Är han inte stilig, så säg?
 
Det var mitt fredagsäventyr det. Tjing på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0