Tillbakablick 2013: maj

 
 
Den femte månaden och den femte delen i min tillbakablick från 2013. Maj var måndaden då sommaren kom allt närmre och det hände mycket roliga saker. Från Gatsby till nyöppnad vintagebutik. Också en favoritmånad under året som gått. 
 
Började maj med fika med sötnosen och sol på balkongen.

Fick sen se Stockholm från sin bästa sida...
 
...och dansa tills fötterna blödde. 
 
Jag och denna fröken besökte Sugar Hill.  
 
Vårskrik och gubbkeps utgjorde denna månad. 

Och så kom våren på riktigt med all grönska i Kungsträdgården. 
 
Besökte denna lady i hennes nya ställe. 
 
 
Vi fikade och mådde gott på balkongen.  
 
Bakade mängder med knäckebröd. 
 
Hade en fin onsdag som började med en vintagerunda med denna fröken. 
 
Jag var glad. 
 
Dagen fortsatte med bloggfika med dess två! 
 
Sen begav vi oss till Midsommarkransen.. 
 
...för att möta dessa vackra damer och deras nyöppnade butik även kallad Vintagefabriken. 
 
Solen kom. 
 
 
Jag och Carrå drack smoothies mest hela tiden. 
 
Sen klädde jag upp mig för premiär.  
 
Och avnjöt sen dessa gobitar på efterfesten.  
 
Att klättra upp på tak om natten kan vara det bästa.  
 
Åkte på bröllop och såg ut såhär.  
 
Hälsade på mormor och förälskade mig som alltid i hennes möbler och kikade på hennes och morfars bröllopskort.  
 
I slutet av månaden kom min Anna och hälsade på och vi var taggade för att vi skulle gå på konsert. Och inte med vem som helst utan med Beyoncé. 
 
 
 
 Tjing! 
 
 
Translation: May 2013. The month in the beginning of summer. A perfect month with new friends, Gatsby and a new vintagestore. 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken fin månad maj var för dig! :) Jag började faktiskt följa din blogg just i maj också :)

Svar: Åh! Vad kul! Fint att du fortfarande är med!
Elsa Maria

2014-01-17 @ 22:51:27
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0