Dresslove - one

 
Skrev för ett tag sen att jag kanske skulle visa min garderob. Och responsen verkade vara positiv, så jag kör! Här kommer klänning ett. Alltså inte det jag tycker mest om för det kan jag nog inte bestämma mig för. Det jag menar är att det är den första klänningen jag visar. Vi jobbar igenom garderoben. Ett eller två plagg per vecka (så mycket jag hinner). Så får vi helt enkelt se hur många klänningar jag har och jag få själv lite tips på vad jag har i min garderob så jag får lite mer hållbarhetstänk i mitt liv. Bra grej va? Nu kör vi!
 
pinkdress1
Denna rosa kräpptygsdröm från 50-talet med underklänning i siden, tygbeklädda knappar och utsvängd kjol. Kan det bli bättre liksom? Klänningen är inhandlad på bästa Vintagefabriken och jag kunde inte låta bli eftersom den satt som en smäck.
 
pinkdress2
 
pinkdress3
 
pinkdress4
 
pinkdress5
Matchar med skor från Din Sko. Tänker att detta får bli nyårsklädseln. Lite glitter på det och man är good to go.
 
Tjing! 
 
 
Translation: Showing my dresses in my closet. This is the first one. 
 

Kommentarer
Postat av: kajaandthebike

nydelig farge til deg!!

Svar: Tack snälla <3
Elsa Maria

2014-11-28 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0