Dags för våruppror!

 
Dags för lite mer våruppror tror jag minsann. Emma startade detta för nåt/några år sen och sen dess gör vi uppror varje år. Jag började tidigt i år och la ut ett inlägg om uppror redan i februari. Men nu hörrni, nu är det vår på riktigt!
 
uppror1
 
uppror2
 
uppror3
Kerstin var inte lika road som jag.  
 
uppror4
 
uppror5
Solen värmde så skönt igår. Var tvungen att ta på mig min vårigaste klänning som jag köpte på Radio Days i London. Love it!
 
uppror6
 
uppror7
 
uppror8
 
Nu ska jag försöka ta till vara på våren och bära något blommigt och vårigt varje dag. Hej april och välkommen hit! 
 
 
Tjing! 
 
 
 
 
 
Translation: It's time to make a riot. A spring riot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0