En kvällspicknick en varm dag i juli.

 
 
För några veckor sen mötte jag upp två fina efter jobbet för en kvällspicknick. 
 
picknick1
Nämligen dessa två. Lisen och Sofia.
 
picknick2
Jag hade tagit med hemmagjord flädersaft och Sofia bjöd på kakor.  
 
picknick3
Vi satte oss i Kungsträdgården och njöt av solens sista strålar för dagen.  
 
picknick4
 
picknick5
Tänk vad fint att jag fått lära känna dessa två pärlor. Så himla fina så en spricker. Hade jag inte haft bloggen hade jag inte mött dem så tänk va, vad bra det är att internet fungerar som det gör!  
 
picknick6
 
picknick7
Jag hade min blåblommiga klänning från Radio Days i London och bästa koftan från jobbet. Och denna dag var jag så glad. För jag fick även presentera Oliver för Lisen och Sofia. Fint att kunna göra sånt här en fin sommardag. Det är minnen som fastnar kvar.
 
Puss!
 
 
 
Translation: A picknick with my dear friends Lisen and Sofia. 

Kommentarer
Postat av: Fredrikapåvinden

Ditt hår är så jäkla bubbelgumsfint!

Svar: Tack snälla! Känns bra att det äntligen är den färg jag vill ha :)
Elsa Maria

2015-08-18 @ 15:15:12
URL: http://Fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0