Vintagebloppis, nu på söndag! Kom!

 
 
dressesbloppis
 
 
Åh vad jag har längtat efter att få visa er vad jag ska ta med till Vintagebloppisen. Har haft lite annat i skallen (låt oss säga C-uppsats) så har inte riktigt haft prio på blogg och annat. Men på söndag är det alltså dags. Hoppas så att vi ses där! 


När är det? söndagen den 31 maj
Vilken tid? 11.00 till 16.00
Var är det? Grillska Husets festvåning i Gamla stan
Vad kostar det? 60 kr


Och glöm inte kontanterna! Cash är queen!
 
 
Linda och Jessica som håller lite extra i trådarna i år har ställt tre frågor till mig. 

1. Visa upp ett favoritplagg du kommer ta med till bloppisen!
Alla klänningar på bilden ovan är storfavoriter så jag hoppas att de ska hitta fina hem som de trivs i. 

2. Vad önskar du i smyg att ingen kommer köpa?
Ska jag vara helt ärlig så vill jag gärna ha kvar den tredje kläningen från höger. Den är så fin. Men egentligen för stor för mig just nu. Så jag blundar lite när den säljs tror jag. 

3. Vad man får man inte missa på årets bloppis?
Det är både workshops och annat skoj som händer så det är självklart att inte missa. Sen är det ju så roligt att ni får träffa alla fina bloggare som är med och säljer. Det kommer bli en sån fest! Mitt bästa tips är dock att komma först på morgonen. För de tjugo första får en goodiebag med mängder av fina prylar. Jag har fixat ihop denna goodiebag och jag tror att ni kommer älska det som är i. Kom först alltså! 

 

Fler bilder på saker som ska säljas kommer här (från tiden då jag fortfarande var brunett):

bloppis21


bloppis17

 


bloppis13


bloppis12



Längten till söndag. Kom snart!


Vill ni veta mer är det bara att kika in på vår instagram (@vintagebloppisen) eller kika in på hemsidan som ni hittar här.


Tjing! 



Translation: Some things for sale on Sunday on Vintagebloppis. See you there?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Oh vilka ljuvliga klänningar! Älskar den ljusa med gula rosor på. Synd bara att det inte är i göteborg som det äger rum.

2015-06-03 @ 11:32:19
URL: http://emmamatildahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0